Home :: FAQ :: Zoeken :: Gebruikerslijst :: Registreer :: Profiel :: Log in om je privé berichten te bekijken :: Inloggen
idee omzetten in een script?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Webmeesteres.nl forum index -> Overige (script)talen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
webbiker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Jul 27, 2006 6:23 pm    Onderwerp: idee omzetten in een script? Reageer met quote

aangezien ik de site bij hou van onze motorclub, is mij onlangs gevraagd of het wellicht mogelijk is om de clubbladen online te gaan presenteren.
ook kwam men met het idee om deze clubbladen dan zo te plaatsen, dat als men een pagina in beeld zien, je dan rechtsonder een opkrulling ziet, zodat als je daar opklikt de pagina in zijn geheel opkrult en je dan dus de pagina omslaat.
dus echt een fictief clubblad waar je door heen kunt bladeren.

nu ben ik wel aardig bezig met onze site (ben geen full time webdesigner natuurlijk), maar om dit idee inderdaad voor elkaar te krijgen, lijkt mij niet zo simpel.

heeft iemand enig idee of dit mogelijk is en waar ik zo'n soort script zou kunnen vinden.

het idee spreekt mij ook wel aan namelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
ArnoOnline
Beheerder
Beheerder

BerichtGeplaatst: Do Jul 27, 2006 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het makkelijkste is denk ik om dit met Flash te doen, maar zelfs dat zal behoorlijk wat werk zijn. Je zou hier eens kunnen kijken om te beginnen: http://www.tutorialized.com/tutorial/Book-with-Page-Turning/2272
webbiker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Jul 27, 2006 11:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dank je, ik ga daar zeker wel wat aan hebben, als ik het zo op het eerste oog bekijk is dit zo'n beetje wat ze zoeken.

merci
Naar boven
over den kamp
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kun je dat niet makkelijker met php doen? Dat je iets maakt dat je gewoon telkens naar een andere pagina gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
webbiker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

inmiddels houdt ik de site niet meer bij sinds 10 juni 2007, dit vanwege dat men vindt dat iemand die geen lid is van de motorclub de site niet bij mag houden.

derhalve heb ik dus de gehele site kaal aan hun aangeleverd, aangezien ik hiervoor tijd en werk in heb gestoken geheel vrijwillig, ben er nooit voor betaald.

daarmee zijn ook alle scripts van de site verwijder, zodat diegene die dan de site wil gaan bijhouden alles zelf kan aanpassen.

ze waren er uiteraard niet blij mee, maar dat is nu eenmaal het auteursrecht dat ik heb, had ze dit ook toendertijd gezegd, dat ik wel een site voor hen zou willen maken, maar dat de uitwerking van mij is, materiaal bliujft uiteraard wel van de motorclub, ze hadden het mogen behouden, maar dan had men mij er toch voor moeten betalen, ook werk ik met een officiële versie van dreamweaver, die sta ik niet zomaar af omdat zij een gratis site bij willen hebben.

deze topic mag van mij dus wel verwijderd worden.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Webmeesteres.nl forum index -> Overige (script)talen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: